Nu regnar det igen...

Idag har jag hunnit med styrketräning på gymmet med älskling, nästan två timmars idag vilket var skööönt! Behövdes efter alla kanelbullar jag åt igår haha. Imorgon tänkte vi pausa från gymmet men jag vill nog dit i alla fall, eller kanske ut och jogga om det inte regnar, får se imorgon. Vi ska i vilket fall som helst låna svärisarnas bil imorgon så vi kan åka och storhandla, we need food. Så idag har vi gjort en lista för vad som ska ätas de närmsta två veckorna så det ska vi handla hem.. eller ja, helgerna handlar vi inte hem till eftersom att det är festivalen denna helgen och nästa helg åker vi till Trelleborg. Jag & älskling var och solade lite innan, fick lite färg men fan vad jag hatar det jävla stället. Det är typ 30 grader inne i lokalen och när du sedan solar är det typ 50 och INGEN fläkt, höll på att svimma så jag fick resa mig upp och skippa de sista minuterna & jag tog bara 12 minuter, lönt. Nästa gång solar jag inte där..

Ikväll ska vi hem till Anna&Sören, jag vet egentligen inte riktigt vad som händer men tanken är väl att vi ska sitta och dricka lite och kanske gå ut en sväng men idag spelar Hbg-Malmö så jag vet inte om det är så smart, beror ju i och för sig på när de spelar. Men det får vi se. Jag ska nog inte dricka alls, får så ont i magen av all läsk som jag blandar med.. sen ska jag ändå köra bil imorgonbitti så.

Nu ska jag nog stänga av tv:n (den har varit på hela dagen) och hoppa in i en dusch, sedan ska jag krulla håret, eller våffla kanske man säger, jag vetifan. Sen ska jag hitta något att ha på mig ikväll :) Ha en trevlig lördag vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0