Lördag & en vecka till Turkiet!

Godmorgon!

Jag gjorde det! jag sov ända till klockan tio idag, skönt att få sova ut. Tråkigt bara att jag måste tvätta nu men det är sånt som måste göras. Jag tänker på att jag hellre vill ut i det fina vädret men jag kan inte sola idag, jag har så ont och att gå är en pest! När jag ska ut sen så är det megamycket somkräm som gäller och så är det bara min framsida som får möta solen tänkte jag säga, men det bräns så mycket bara solen nuddar mig. Får hoppas att jag kan njuta av denna fina dagen i alla fall.

Mitt hjärta ligger fortfarande och sover den musen, har var visst trött idag. Jag har precis satt igång med att baka morgonbullar till chrille som jag kallar dem för, jag älskar att baka och jag älskar när han säger att han vill ha något :) haha. Så snart ska jag ner i tvätten igen sedan ska jag baka klart bullarna. När jag är klar med tvätten ska jag kanske en runda till gymmet, det beror verkligen på hur min kropp mår senare, så jag får se. I eftermiddag eller ikväll ska vi i alla fall hem till Chrilles föräldrar och mysa med god mat & varandras sällskap. Det känns verkligen som att det var längesedan vi var där nu. Får se om det kanske blir grillat idag eller om jag skulle göra någon kyckling tjohejs. Nu ska jag läsa lite favoritbloggar sen ska jag ner i tvätten, ha en underbar lördag! PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0