Hej! Sitter på tåget som ska ta mig till ...

Hej! Sitter på tåget som ska ta mig till jobb, idag är jag faktiskt pigg jämfört med förra veckans jobbdagar. Konstigt att jag kan vara det med tanke på det sjukt tråkiga vädret vi har. Efter jobb dag ska jag träna med Anna, det blir powerstep idag. Vet ni vad jag behöver? En helt ny garderob känns det som. Jag sorterade bort allt gammalt som jag haft i garderoben hur länge som helst. En fet dressman påse fylld med kläder fick säga hejdå. Jag måste verkligen köpa lite nya sommarkläder, nu har jag bara två på shorts kvar, som dessutom är alldeles för stora... Aja, får ta en liten shoppingrunda innan vi sticker till Turkiet. Nu ska jag sova lite på tåget, puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0