Min måndag

Hej vänner!

Idag har jag, Emma och Anna pluggat och vi är klara med litteraturanalysen, skönt. Imorgon ska vi redovisa möget. Imorgon är dessutom den sista skoldagen vi har sen är det SOMMARLOV. Vi har dock en hemtenta nästa vecka men då ska vi inte ta oss till skolan i alla fall, som jag längtar till sommaren. Imorgon efter vi haft lektion ska vi sitta och mysa med klasskamraterna innan vi skiljs år för lite ledighet.

Har hunnit med en runda på gymmet också, det blev spinning och core idag. Spinningen i en halvtimme gick sjukt snabbt, när hon sa att det var nästsista låten tittade jag och Anna på varandra och bara What? redan?. Haha, och sedan var det en halvtimme Core, inte lika roligt. Jag får så ont i mina axlar..

Nu ska jag bara sitta och mysa med hjärtat mitt, han har så ont i sin nacke så jag ska pyssla om honom lite. Han vet inte om det, men jag har köpt lite gott till honom, choklad och chokladbollar. Mm, ska snart gå och hämta lite till honom, jag tror han kommer bli glad. & är han glad så är jag glad ♥

Kollade genom lite bilder på facebook och hittade bilder sen Helsingborgsfestivalen 2009 då vi först grillade hos älskl föräldrar och sedan åkte ner till stan, så rolig den kvällen var ♥ Hah, snart två år sedan.




Kommentarer
Sara

Ja, du får också fota massa, det är så kul att se på semesterbilder från utlandet tycker jag! :)

Själv kommer jag ha med mig datorn och blogga från Hawaii i sommar, så kommer slänga upp lite bilder varje dag :) :)

2011-05-23 @ 21:59:34
URL: http://aamaziing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0