Nu skiter jag i detta!

Alltså! Jag har skrivit sedan sist jag uppdaterade och är fortfarande på fråga 1, vad fan händer? HAHA, början av mitt svar låter väl sådär halvtaskigt men ändå okej. Men så kommer jag längst ner på mitt svar, där har jag snöat ut på funktionaliserad undervisning när frågan handlar om språk- och kunskapsutveckling. Jag ger upp (för ikväll i alla fall). Imorgon ska jag fortsätta, dock med nästa fråga annars lär jag aldrig bli klar.

För övrigt så sover mitt lilla hjärta och har gjort det nu hela kvällen, har var så sömnig idag så jag har låtit honom sova. Jag sitter ändå här som värsta nörden och försöker skriva, har väl gått sådär får jag säga. Nej, dags för mig att lägga ifrån mig alla böcker och datorn och titta lite tv. Vi hörs imorgon fuckers.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0