NY

Jag kan inte låta bli. Vi har bokat en resa till New York och jag längtar som F A N! Det ska bli så sjukt häftigt och roligt. Jag surfar rundor och letar efter saker jag måste se & uppleva, vilka butiker som måste besökas osv. Herregud, jag kommer ha fullt upp från morgon till natt om jag ska hinna med allt jag vill. Det är ju inte precis som att röra sig nere på kullagatan där allt finns inom 20 minuter gångavstånd heller, haha! Det enda jag inte hittat är den exakta summan som du får handla för utan att betala tull för sakerna, det står lite olika överallt. Jag har hittat allt från 1700 kr till 4300 kr, innan vi åker måste jag veta vilket som stämmer :)

Idag har jag en myskväll med mig själv, Chrille gick precis med Sören. De skulle sticka till P&P för att hälsa på alla som är där. Jag orkade verkligen inte ta mig dit, lite tråkigt då jag ville hälsa på Annas alla Saror haha, men det kommer väl fler chanser. & hälsa på de andra också såklart. Men jag valde att stanna hemma ikväll och bara vara, nu tittar jag på "smartare än en femteklassare" och sedan ska jag nog sätta på en film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0