Vetenskaplig text?

Denna uppsatsen suger fan ta mig fisk, hörde ni F.I.S.K! Jag skriver en mening och den blir för lik texten i boken, jag ändrar om och det låter som att ett barn på 11 har skrivit min text. Hälften av orden förstår jag inte eftersom det ska skrivas så vetenskapligt som möjligt. Vetenskap my ass alltså! När jag hade läst texten för Chrille igår och frågade om det lät bra så fick jag till svar: Ja, det låter bra.. för jag fattar typ inte hälften! HAH, är det så det ska vara. Att man inte ska förstå vad jag skriver, ja men dåså, då är jag på rätt spår i alla fall.

Ville bara fokusera på lite annat för någon minut... Mitt mål för dagen var att skriva 1800 ord och just nu ligger jag på 1724, inte långt kvar minsann. Men nu snöar jag ut och pratar om samhällskunskap och hur det var förr, det skulle handla om konsumerande barn.. Fråga mig inte vad som hände, för det vet jag inte. Antagligen har jag blivit lika flummig som lärarutbildningen är, det kanske är det som är mening det också. Bra jobbat BUS, mission completed!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0