Idol

Hej vänner!

Idag har jag varit i skolan från tio till tre, allt gick bra och smidigt. Åkte hm och hann bara precis byta om sen åkte jag & Anna till gymmet. Vi tränade powerstep, nytt pass idag som var BRA! Bra musik & bra instruktör, kan inte bli bättre. Nu ska man bara komma in i det nya sen kan man det utantill också :)

Lagade köttbullar när jag kom hem och till det käkade jag pasta, orkade inte göra något speciellt eftersom det bara var jag som skulle äta. Nu tittar jag på idol och ska in i duschen när det är slut.

Imorgon kommer en fotograf hit och ska fota lägenheten, ska bli kul när den ligger ute till försäljning :) Sen får vi se om någon är intresserad, i hope so! Nu ska jag titta vidare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0