Helgen

Igår mötte jag Mirela nere i Malmö för mys och shopping. Vi gick längs gågatan och shoppade en del, lunchade i solen och hade det trevligt! När jag kom hem drog jag fram en massa sommarkläder och testade alla möjliga outfits, det är bara 11 dagar kvar till vi åker till Kreta. Har jag sagt att jag längtar efter sooool och värme? Oh, underbart ska det bli!!

Igårkväll kom Nettan och Kenza hit för lite tjejmys, medan killarna tittade på fotboll.

Idag gick jag och älskling upp kl: 7. Vi tänkte vara duktiga och cykla för första gången detta året, men efter vi klätt på oss och gjort oss färdiga inser vi att hans däck var sönder... Bara till att gå hem och klä av sig alla cykelkläder igen haha. Tråkigt, men vi har haft en mysig söndag här hemma istället. Ikväll väntas middag hos svärisarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0