Söndag

Herregud vad jag varit dålig på att blogga på senaste. Tappade verkligen intresset, men idag satt jag och tittade igenom arkivet och kom på att det är riktigt roligt att gå tillbaka och läsa och titta på bilder. Så, nu försöker jag igen. 
 
Om jag ska dra de senaste månaderna kort så har vi sålt vår lägenhet och köpt en ny, trivs asbra. Jag har haft praktik och det har varit riktigt roligt. Jag har bokat en resa till Kreta med min underbara Mirela, åker om 25 dagar!! Ja, imorgon sätter skolan igång igen och jag och Anna ska fortsätta skriva vår projektplan. 
 
Jag har inga goa bilder att bjuda på då alla ligger på hårddisken. Ska leta upp en massa godingar sen, så kul att titta på gamla bilder. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0