Tiden

Alltså, tiden springer iväg. Imorgon är det redan torsdag och jag har knappt hunnit med det jag ska. Tycker man att tiden går långsamt kan man ju bli lärare, då lovar jag att tiden kutar förbi dig och du hinner inte ifatt, inte en chans. Tur att yrket är SÅ himla roligt!
 
Vad händer annars? Mja, inte mycket. Jobbet tar det mesta av min tid just nu. Nästa vecka är det höstlov. Vilket då innebär examination och lite annat så det höstlovet blev ingen ledighet för mig. Jaja, det ska nog gå bra ändå. Ska faktiskt bli roligt med examinationen, jag vill ju veta hur det har gått. Mindre roligt om halva arbetet ska ändras, meen den tiden den sorgen. Nu ska jag och lillhjärtat titta på SOA, ett nytt avsnitt kom ut idag.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0