28 september

Har helt glömt att uppdatera här inne, har alldeles för mycket i huvudet. Jag och Anna är klara med examensarbetet, eller så klara vi nu kan vara inför examinationen. Känns hur bra som helst att kunna lägga det åt sidan för ett tag. 
 
Nu jobbar vi båda så det är verkligen fullt upp. Igår hade barnen studiedag så jag och kollegorna åkte iväg till Göteborg för att besöka en skola som startade för ett år sedan. Efter besöket åkte vi till bokmässan. Så stort, varmt och alldeles för mycket folk, men det var trevligt ändå. Fick med mig några böcker hem som förhoppningsvis kommer till användning på jobb. 
 
Idag har jag och älskling haft en riktigt mysdag. Vi gick nere i stan och letade efter vinterjackor till oss. Jag är en kyckling på vintern och behöver en riktigt varm för att inte frysa. Jag hittade en dunjacka som jag hoppas håller mig varm denna vinter. Chrille hittade också en jacka så vi var glada båda två. Efter rundan i stan fixade jag lite kvällsmat. Fläskfilé med svampsås och ris, helt okej en lördagkväll. Resten av kvällen ska spenderas i soffan med någon bra film och lite gott att smaska på. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0