Fredag

Fy vad rastlös jag blir när jag är hemma och sjuk. Även om ögonen rinner så jag knappt ser något och näsan är så täppt att jag glömt hur det är att inte vara fökyld så kan jag inte sluta få panik över att jag måste sitta här inne och inte göra något alls. Eller ja, göra något kan jag, men vad? Titta på TV är jag trött på, jobbat hemifrån har jag gjort, städa behövs inte, duscha gjorde jag nyss, läst alla bloggar jag vet och lite till har jag gjort. Blä! Tur att det är helg nu så jag kan få sällskap av Chrille om mina nya grannar, Anna och Sören.
 
Det har jag nog inte berättat.. att vi har fått en fuktskada i badrummet vilket gör att vi inte kan bo hemma. Hela badrummet är utrivet och nu är det torktid på 2 - 3 veckor innan de kan börja börja bygga. Tur i oturen så kunde vi bo hemma hos Nettan och Kalle som inte heller bor hemma just nu. Ska nog klä på mig varma kläder och röra mig hemåt för att hämta hit lite kläder, mat och annat som kan vara bra att ha.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0