20 dagar kvar!

Om 20 dagar flyttar jag och älskling till eget, fatta hur skönt det ska bli :) Men samtidigt tror jag det kommer vara lite små konstigt dom första dagarna, eftersom nu är jag van vid att det är fyra här hemma sen blir vi bara två. men jag längtar ihjäl mig iaf! Bara 20 dagar, och där i mellan är det jul och nyår och lite jobb på det så kommer det gå hur snabbt som helst.

Håller på att ta på mig lite kläder, ska snart göra en macka också. Halv elva ska jag möta upp Sara nere på knutpunkten så jag får nog snabba mig lite. Bussen går nog kvart i, jag hinner! Ska handla lite julklappar, titta rundor i stan, kanske hitta något man ska ha på sig till nyår. Vad ska ni göra på nyår? Fest eller bara ta det lugnt?

Puss&Kram vi ses på Stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0