Är det bara jag som hatar snö?

Har precis kommit hem från Väla & Ikea. Hittade en massa fint som vi kan tänka oss att ha i lägenheten, snygg kommer det säkert bli iaf, när vi har köpt allt vi ska ha. Det kommer dock ta lite tid, kan ju inte köpa allt på en gång.
Påväg hem från Ikea så började det fan snöa igen! Jag hatar snö, det är kallt, halt och allmänt jobbigt med snö. Men jag antar att jag är någon av få som inte gillar snö, överallt läser man "Åh, mysigt med snö", "Äntligen kommer snön, blir det kanske en vit jul?". Men jag säger som så, det är BARA mysigt om man är inne och slipper gå ut överhuvudaget. Nej, nu ska jag lägga mig under täcket och bli vaaarm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0