Att skriva ett bra CV?

Jag funderar på att duscha, men sen såg jag den stora högen med disk och funderar på om jag ska fixa det först, orkar jag det? Nje, men lika bra att göra det iaf. Sen får jag hoppa in i duschen.
Hela förmiddagen har jag suttit och skrivit om mitt CV och personliga brev, får hoppas det hjälper mig få ett jobb snart, eller rättare sagt, ett jobb till. Men hur skriver man egentligen ett bra CV? Jag tycker att även om jag ändrar om på det så låter det likadat, haha. Whatever.
Jag har även suttit och fixat lite med mammas & Jans julklapp, hoppas nu bara att det blir som jag vill. Hm, men nu får jag väl ta tag i disken som ligger och kallar på mig. Ha en trevligt måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0