Vaknade imorse och hade cp-ont i min käke-tand-kind, vet inte riktigt var jag hade ont för det var helt bedövat. Kikade i speglen och såg att en tand är på vä, jippy! NOT! Fy fan vad ont det gör.
Idag är jag även hemma från jobb med lite feber och ont i kroppen! Hoppas jag blir frisk snart, eller att febern går över iaf. Så idag händer det inte så himla mycket, ska lära mig göra frikadeller idag, wiie.

OCH idag är det bara 6 dagar tills vi flyttar! SEX DAGAR :) Helt otroligt. När vi flyttat ska jag börja ta lite mer bilder och så bloggen slipper bestå av endast en massa text. Så bättring ska det bli. Men sålänge bjuder jag på ännu en oldie.

Med dig är jag lycklig ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0