Hemma från jobb idag!

Imorse när jag skulle iväg till jobb så satt jag och väntade på att klockan skulle bli halv sex så jag kunde gå ner till bussen. 20 över får jag ont i magen, igen, men jag trodde det skulle gå över så jag drog på mig kläderna och gick ner till bussen, och snöa gjorde det. När jag väl var nere vid bussen kunde jag kanppt stå så jag fick ringa Jan och säga att jag fått ont igen, han sa att jag skulle gå hem så det gjorde jag. La mig i sängen och bara låg, chrille vaknade och jag fick en tablett som skulle hjälpa & det gjorde den. Vi åkte hem ill hans föräldrar på morgonen och jag gick och la mig direkt, ville bara sova bort det onda i magen. Och det gjorde jag, vaknade vid elva igen! Sen har vi bara varit där hela dagen, mys!

Vi har precis ätit pyttipanna, inte alls gott faktiskt! Men ska man spara pengar och käka sunkmat så får man väl göra det. Jag hoppas att min älskling vill titta på en film med mig efter att jag duschat. Imorgon ska jag antagligen jobba och på fredag också, så att jag inte missar en hel dag bara för att min mage klyddade idag, men det är nog inga problem! Nu ska jag duscha sen ska jag mysa ner mig hos mitt hjärta.

Bjuder på en gammal bild.

Känner att jag snart får börja ta lite nya så jag slipper lägga upp en massa gamla hela tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0