Måndag

  • 04:45 Klockan ringer och jag går upp.
  • 05:00 Fixa mackor att ha med till jobbet.
  • 05:25 Väcker mitt hjärta som ska följa mig till bussen.
  • 05:38 Bussen går mot stan.
  • 06:10 Tåget går mot Centralen, Malmö.
  • 07:09 Buss mot Värnhem.
  • 07:25 Buss mot Bara (Jobb).
  • 08:00 Börjar jobba.
  • 15:30 Slutar jobba.
  • 15:39 Buss mot Värnhem.
  • 16:05 Buss mot Centralen, Malmö.
  • 16:21 Tåget mot Helsingborg.
  • 17:30 Buss mot Elineberg (Hem)
  • 17:45 HEMMA!
Resten av min underbart spännande dag tänker jag inte dela med mig av, haha. Nej men kom hem vid sex, lagade lite mat, idag blev det korv med bröd. Tittat ltie på tv, suttit vid datorn! Imorgon sticker hjärtat och jag och hämtar bilen vid 9 tiden. Kör till gymmet för att träna, sedan hem och packa ner allt vi ska ha med ner till Trelleborg. Kvart i fyra hämtar vi upp Jan på jobb och sedan kör vi mot Trelleborg. Hörs vi inte innan så God Jul på er alla, hoppas ni varit snälla så ni får en MASSSAAA fina paket. Tack för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0