Shopping

Idag åkte jag och hjärtat ut till Ikea för att handla en tv-bänk för pengarna vi fick i julklapp och en massa annat. Väl ute vid Ikea var det skit mycket folk fastän vi kom redan klockan tio när dom öppnar men det gick iaf. Vi hittade vår tv-bänk som även var nedsänkt med 1000 kr, superbra start på vår dag. Vi gick runt på Ikea i en och en halv timme och kom ut 6000 kr fattigare. HAha, men nu fick vi en hel del av allt vi behöver, fattas dock myyyycket men vafan, en bra start iaf.

Min Jul var helt underbar, jag, hjärtat, mamma och jan firade tillsammans. Och lillasyster kom förbi när vi skulle öppna julklappar. Fina julklappar fick vi också. 3500 kr, brödrost, ungsform, Jamie Olivers Stekpanna och lite annat :)

Nu ska jag gå och sova, träning & tvättdags imorgon, sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0