Tvättar! Sen blir det Väla & Ikea

Tvättdags idag, ganska tråkigt. Men vi har inte så mycket tvätt så det komer gå snabbt iaf. Hjärtat stack precis till gymmet, över en vecka sedan vi var där, INTE BRA! Men eftersom C varit sjuk så har jag inte velat gå dit själv, men imorgon ska jag börja igen, ska bli skönt. När jag är klar med tvätten och C är hemma igen så hoppas jag att han vill med en runda till ikea, eller kanske till Väla. Jag vill titta på en massa saker och få lite inspiration till vad vi ska ha för möbler och så sen. Annars händer det inte något speciellt idag tror jag! Kanske laga någon god mat sen, får se.

Wiie, älsk ringde nyss och sa att vi skulle till Väla & Ikea. Nu ska jag klä på mig och sen ner i tvättstugan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0