Är den verkligen vår?

Tja!
Jag stannade hemma från jobb idag också, vill bli helt frisk innan jag springer ut igen. Igår var vi som sagt på visning och det gick superbra! Vi la ett bud och idag ringde mäklaren och snackade om möte imorgon och kontrakt, så jag antar att den är vår. Haha men det var så dålig sändning när jag pratade med honom så jag hörde typ ingenting. Meeeen, om jag hörde rätt så är den vår! WIIIIIIIIEE :)

Idag fyller min styvpappa 50 år, grattis till honom :) På lördag ska vi fira honom och det kommer säkert bli skitroligt. Och sen när vi kommer hem på söndag är lilla Sören här och väntar på oss haha. Nu ska jag titta vidare på tv och bara vila. Hörs sen.


Kommentarer
simone

s:V Vad snäll du är Katja! TACK! :D



Låter bra att stanna hemma, så du blir helt frisk.. och kan mysa framför film kanske :P

2009-11-19 @ 13:47:58
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0