En perfekt fredag!

Denna fredagen känns redan perfekt. Snart ska jag iväg och hämta en bil vi ska hyra över helgen, ska ju ner till min familj i Trelleborg för att fira Jan som fyllt 50. Efter det ska jag hem med bilen, ner till stan igen för att möta Chrille för ett möte på banken och därefter ska vi till mäklaren och skriva kontrakt om allt gick bra på banken, vilket vi hoppas på! Efter det sticker vi hem, packar och gör oss klara för att köra ner till Trelleborg.

Och ovanpå allt detta så fick jag svar från lärare angående marknadskommunikationsplanen, alltså betyg! Och jag fick VG, wiiie! Jag är stolt över mig själv. Iofs har vi bara haft tentor innan och då har jag aldrig fått VG men på detta arbetet fick jag. Täck att min examinator tyckte att arbetet vad bra, jag verkligen bara slängde ihop dom sista bitarna bara för att jag inte orkade mer. But I'm good!

Nu ska jag föna håret och sedan bara titta tv tills det är dags för mig att röra mig mot stan och vidare ut till statoil för att hämta bilen. Ha en trevlig helg för det ska jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0