Hej alla..

..min dag har bestått av plugg och träning i stort sett. Vaknade redan tio över åtta imorse och tänkte på att jag skulle börja plugga men jag var inte riktigt redo så jag somnade om och vaknde igen vid kvart i nio. Satte igång med pluggandet direkt och slutade inte förrän halv fem! Sjukt. I och för sig så tog jag en paus för att göra en macka och en för att gå på toa men annars satt jag och skrev nonstop, och tänkte lite där imellan såklart. Jag kom upp i ca 22 sidor men det är ganska mycket kvar så jag fick korta ner, rejält. Nu har jag 17 sidor så jag hoppas jag kan klara mig inom mig egen ram mellan 22 - 27 sidor vill jag har arbetet, inte mindre och inte mer. Det är lagom.

Efter plugget så stack vi och handlade in så vi har mat till denna veckan också, efter en snabbis på maxi åkte vi hem, satte in sakerna i kylen och sedan körde vi iväg till träningen. Idag skulle Nettan testa på Body Combat, mitt favoritpass, och det gick hur bra som helst. Tar dock lite tid innan man kommer in i det, men jag älskar det.

Nu har jag precis duschat och chrille är inne i duschen nu, när han kommer ut ska jag pussa på honom <3 Och sen ska vi nog kolla lite tv, imorgon ska jag till skolan klockan tio och slutar tolv. På kvällen drar vi till gymmet! Sov gott.

Love you honey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0