Mot skolan... suck..

Om en halvtimme tar jag bussen för att åka mot skolan! 9 - 12 har vi lektion (föreläsning) och därefter ska jag och min lilla minigrupp sitta kvar och smmanfatta det som ska vara klart tills på fredag. Det är nog inte så svårt så det går väl snabbt, hoppas jag! Och ovanpå denna antagligen tråkiga skoldag så har jag fått asont i halsen, ont när jag sväljer... jag vill I N T E bli sjuk!

Jag ska ringa till en mäklare idag igen, hittade en lägenhet igår vi vill titta på, ÅH! :) Jag vill hitta en lägenhet nu, hoppas nu bara att vi kan få en visning och att den inte blir såld innan vi hinner titta på den. Håll tummarna för oss.


Mirela:
Jag kan inte komma den helgen, chrilles bror och hans flickvän kommer ner och hälsar på då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0