Över ett år får man vänta på att få reda på betyg på en inlämningsuppgift.. okej?

Skrev precis ett milslångt mail till någon lärare, eller han är väl mer en chef för lärarna jag hade första året. Okej, milslångt var det inte men nära på. Saken är den att förra året gjorde vi en inlämningsuppgift som vi fick reda på att vi kunde på U och G på. Men eftersom vår T R Ö G A lärare missuppfattat så kunde man visst på VG på den. Vi fick reda på att vi skulle få en chans att bättra uppgiften om vi satsade på VG. Det gick flera månader och han skyllde på sjukdom inom familjen, pappaledig och allt var det var. Ett halvår senare, i april detta året skrev han att vi skulle ändra uppgiften tills vi var nöjda, skicka in den och sedan skulle han titta igenom dom igen för att sedan få ett slutbetyg på den uppgiften! Men vad händer då? Ja det vet inte jag heller, han har fortfarande inte rättat dom, antaligen. Vi hade ett möte med han "chefen över lärarna" och berättade hur det låg till, han sa: Det får inte ta så lång tid, han kan inte skylla på något! Fine, tänkte vi, äntligen kommer vi få veta. Men nej, vi trodde fel. Nu har det gått med än ett år, ETT JÄVLA ÅR och vi har inte fått reda på hur det går med denna uppgiften. Saken är den att jag bryr mig inte så mycket om själva uppgiften i sig för det är en liten, minilätt uppgift utan det är han, Johan jag stör mig på, läraren som ALDRIG svarar när man skickar ett mail, alltid låter som positiv när man kommer in till hans kontor som om allt är påväg att vara klart nu! Årh, nu hoppas jag att "chefen över lärarna" gör något åt detta, eller åt honom! Jag vet inte riktigt om det är han eller skolan det är fel på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0