Rubrikjävel!

Hemma från ännu en tråkig "föreläsning". Jag undrar varför en lärare schemalägger oss i en och halv timme när det enda vi skulle göra var att lämna in arbetet och göra en snabb kursutvärdering!? Jag förstår mig inte på CTS och kommer nog aldrig göra det heller. Nog om skola, det är F R E D A G!  :)

Idag händer det nog inte så jätte mycket, vi ska iaf ner till gymmet, mycket bra! Jag saknade det faktiskt när vi hade paus igår haha. Men idag kör vi igen. Ikväll blir det antagligen idol eller kanske någon film, vi får se. Chrillux vill ju helst inte se idol så får strunta i det om han inte orkar se det. Det blir ingen sen kväll iaf för imorgon ska jag jobba (?), jag tror det iaf. Har inte pratat med Jan än men antar det, så det blir väl från 8-2 i så fall, skönt med dubbelt betalat! Det gillar vi.

Nu ska jag diska och efter halv två ska jag ringa en mäklare och boka en visning på lägenhet :)

Smell you later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0