Seminarium till klockan tolv!

Nyduschad och ska alldeles strax klä på mig, idag är det skola som gäller. Ett mini seminarium kan man väl kalla det! Problemet är bara att jag inte har någon skrivare så kan inte skriva ut det jag gjort, jaha? Ska man behöva till skolan ca en timme förtidigt för att skriva ut? Njee, jag tror jag skiter i det! Jag får väl försöka utan papper eller springa iväg och skriva ut om det skulle behövas. Idag slutar jag klockan tolv, skööönt!
Det är äntligen helg, men fy vad dagarna och veckorna går snabbt.. det är snart jul ju :)
Nej nu måste jag snabba mig och föna håret och så, annars hinner jag aldrig!


Kommentarer
simone

sv: TACK Katja! Vad snällt :D



Hur var det på seminariumet? :)

2009-11-13 @ 16:33:29
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0