..snart klar

Uuh, har suttit och pluggat sen nio och nu dör snart alla mina hjärnceller, om det ens finns några kvar? Jag är snart klar med arbetet vilket känns SÅÅÅÅHÄR skönt, ska bara skriva metodavsnittet och uppföljning och reslutat.. hmm, det var inte så lite iaf :( Aja, det fixar jag snart. Nu hade jag tänkt mig att jag skulle göra lite nudlar, jag har inte ens ätit frukost än, haha. Hjärtat kommer hem vid fyra tror jag och hoppas på att han vill följa med till Ättekulla så jag kan hämta mina böcker som jag beställt. Idag har vi paus från träningen vilket innebär god mat, haha. Nej men idag har jag ju tid till att laga något gott så det blir köttbullar, potatis och sås. Nej nu ska jag göra mina nudlar och inte sitta här och skriva, borde skriva på arbetet istället.

Hajkaj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0