Visning imorgon klockan 6!

Hemma från en halvlång skoldag (Okej, den var inte så lång men kändes lång för mig). Började som sagt 9 och slutade klockan 12. Efter det satt vi kvar i en halvtimme och delade upp det vi ska berätta om på fredag!

Ringde till mäklaren och fick en visning imorgon klockan 6, som jag längtar! Hoppas detta är något förr oss. Frågade även när man kunde flytta in om det skulle vara så att vi fick den och mäklaren svarade: -Direkt, ta med dig en påse med pengar sen kan du flytta in! haha en rolig liten figur. Han hörde även på min dialekt att jag inte kom härifrån, men att han trodde att jag kom från malmö är inte okej ;) haha.

Sen måste jag också tillägga att jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag fryser, har kramper i magen och då menar jag kramper! Hoppas inte det är blindtarmen eller vad det nu heter :O Ont i halsen har jag också för dom jävla halstabletterna inte hjälper... Nej nu ska jag lägga mig under täcket och vänta på att mitt hjärta kommer hem så jag kan pussa på honom <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0