Hej mina smultron

Sitter här hemma i sängen och försöker plugga men det är inte lätt, speciellt när jag inte har den bok jag egentligen behöver! Är den slut överallt får man försöka använda sig av andra källor,men internet är fan inte alltid så bra. Jag hittar INGENTING, nada! Jävligt roligt. Det enda jag skivit är bakrgund, inledning och syfte, JAHA?! men resten då. Arbetet ska in den 7 november eller så men antagligen blir detta ett lika stort arbete som det förra, ca 25 sidor, och jag har 5, yeah vad det går bra.

Nej nu ska jag inte sitta och klaga men jag är så hungrig nu också så det är väl det som spelar mitt humör ett spratt, haha fyndigt. Tur så sparade netzki shofretzki lite mat till mig som jag kan eeeda idag :D Mums. Får väl gå coh värma det nu, eller snart. Jag måste faktiskt på toa också men som vanligt orkar jag inte resa mig.

Idag sticker vi till gymmet när älskling slutat jobba, ska bli skönt! Jag ska nog springa, vara, stå eller vad man nu gör på den där crosstrainern och efter det blir det styrketräning. Imorgon ska jag äääntligen gå på ett pass och det blir mitt favoritpass, body combat (: Jiiii, sla bli så roligt, jag har verkligen saknat det, men imorgon så gäller det.
Nej nu blev detta ett långt meningslöst inlägg så nu ska jag gå på toa istället, piss on you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0