" kan inte du typ betala för mina kläder om jag får shoppa med dig? "

Var nyss inne på Kenzas blogg och såg att hon skrivit att folk skulle fråga henne snabba och korta frågor så hon kunde välja ut ett par och svara på dessa sen. Strunt samma det var inte det jag ville komma till utan det var detta:

Postat av: katrine

kan inte du typ välja en tjej varje vecka som du går ut med och shoppar, alltså att du betalar :)
så att de som vill ha som din stil och inte har råd får hjälp av dig :)?


Jag ville kolla vilka frågor folk ställde till henne så hittar jag denna? WTF! HAHAH vem fan ber någon att betala för ens kläder, och dessutom en bloggerska som hon antagligen inte känner. Menar hon allvar eller? Jag höll seriöst på att spotta ut all juice på datorn när jag läste denna kommentaren.. men som man säger, alla har inte alla indianer i kanoten och det har verkligen inte denna tjejen..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0