Tvättstugan nästa!

Godmorgon alla små firrar där ute.
Jag är redan vaken och pigg, gick upp redan halv sju för att tvätta, miiip älskar att tvätta! (not) Men skönt när alla kläder är rena sen, mycket skönt. Jag skulle precis bädda sängen, köpte nya örngott, såna där överdrag till täcket (vad heter det)? och lakan. Det började med att jag öppnade paketet med lakan i och då ser jag att det är ett litet lakan, alltså till en 90 säng tror jag, och vi har ju dubbelsäng (två 90 bredvid varandra). Jaha, då fick jag strunta ia tt lägga på det. Och sedan skulle jag öppna det lilla paketet med örngott i, där jag trodde det fanns två, för det fanns två sist jag köpte, men nej, där fanns bara ett! JAHA?! Så det fick bli nya överdrag till täcket och tre nya örngott, YEAH så roligt. Snacka om lille miss i ett nötskal.

Aja, nu ska jag snart ner i tvätten igen men först ska jag titta lite på the voice på tv:n. Tänkte laga lite köttbullar idag, med antingen mos, makaroner eller kanske potatis och sås? Vad tycker ni? :) Oj, nu ringde klockan, dags att gå ner i tvättstuga.

OH, nya michael jackson låten (This is it) spelas på the voice, mycket härlig  :)


Kommentarer
Anonym

Jag kommer aldrig förlåta dig för michajacksons klippet

2009-10-12 @ 14:18:46
URL: http://metricia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0