Äntligen fredag :)

Hemma från en sjukt stressig dag i skolan, vi satt och arbetade med projektarbetet och eftersom jag skulle gå klockan ett så kände jag pressen haha, men vi hann göra en hel del, nu får vi hoppas att det går bra för tjejerna som sitter kvar och jobbar nu.
Senare ska jag till gymmet, ska bli skönt och ikväll sticker vi hem till chrilles föräldrar, ska bli mysigt att bara vara där och inte göra något speciellt :) Alltid lika trevligt.

Vi kanske ska en runda till välsa också, det hade varit mysigt. Jag vill ha något nytt till imorgon, eller ja det beror ju på vad jag ska ha på mig.. Antingen klänning eller shorts med något linne / tunika men problemet är att jag inte har några shorts här.. men annars får det blir en klänning, bara det inte är för kallt att gå ut med.. Aja nu ska jag käka min sena lunch, jag är suuuper hungrig. Ha det bra freaks.

...och en sak till, jag kanske får jobb hos min styvpappa, håll nu tummarna ALLA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0