Att det ska vara så svårt att skriva en rubrik..

Igår var vi hemma hos chrilles föräldrar hela dagen, det var så mysigt. Vi tittade på en film, mad money som var ganska bra, jag hade dock redan sett den innan men iaf. Sen åt vi middag där, spaghetti och köttfärssås :).
Vid sju tiden cyklade vi hem igen och när vi kom hem bytade jag om direkt sen stack vi ut och joggade, eller ja jag gjorde det. Chrille cyklade bredvid, och eftersom jag var tvungen att handla så fick jag jogga heeeela vägen ner till willys haha jag höll på att dö.. nästan iaf. Men det gick bra, jag fick stanna en gång för att ta lite vatten men annars så klarade jag hela vägen (Plus stoppet inne på willys).
Idag är det ny vecka och nya tag, hoppas det löser sig med skolan bara. Tråkigt när man har grupparbete och man inte kommer överens men får väl se om jag får svar från läraren idag..
Aja, nu ska jag äta frukost, hejsvej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0