Den så kallade föreläsningen

Hej igen..
Har precis kommit hem från väärldens onödigaste dag i skolan.
Nu minns att jag skrev i något inlägg att vår lärare hade pratat i en halvtimme om onödiga saker. Idag pratade han i en timme och en kvar, 75 MINUER satt jag och bara kollade. Han pratade om att man alltid skulle skriva sitt namn på papper man lämnar in, att man skulle häfta om man hade fler än ett papper, att man skulle skriva vilken kurs vi går, fråga om alla hade förstått vilken kurslitteratur vi skulle ha OCH MYCKET MER!! Herregud, det var så meningslöst.. en kille räcker upp handen och säger typ : Alltså kan du inte ta detta efter föreläsningen om det är någon som är trög och inte fattar, känns inte så givande att sitta här annars. och jag håller med.. Först så började han med föreläsningen och han pratade i tio minuter.. lönt eller? Nej jag tror inte det.

Efter den så kallade föreläsningen gick jag ner och sålde några av mina böcker till en tjej som nu läser första året, skönt att bli av med dom. Nu ska jag äta upp mitt lilla mellanmål.. Hörs ikväll.


Kommentarer
GOTTEOCHVI

SV; JA, ELLERHUR??!!

2009-09-11 @ 15:16:52
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
*Em

Heeej :) Haft en bra dag såhär långt?

2009-09-11 @ 16:23:19
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0