Måndag

Igår efter vi varit hos chrilles föräldrar så åkte vi hem och packade upp allt vi hade med oss från mig.
Efter det stack jag ut och joggade medans chrille cyklade bredvid mig, jag sprang hela rundan utan att stanna, jag är stolt över mig själv. Men FYFAN vilken träningsvärk jag hade efteråt, helt galet.På kvällen sen kollade vi Miss Secret Agent 2 på tv:n, men jag somnade till i slutet som vanligt.Har mått lite halvdåligt hela dagen så jag bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag, jag hoppas dom klarar sig utan mig men det fiar dom..

Idag har jag varit nere och satt på en tvätt trots att jag inte mår så jätte bra men det gick iaf..
För någon dag sedan sökte jag ett jobb om att hjälpa en familj med att hämta deras två barn från skola och dagis ca 2 gånger i veckan och idag fick jag svar :) Ska dit och träffa dom klockan sju idag så hoppas det går bra. Jag behlver verkligen lite extra pengar nu eftersom jag bara läser på halvtid, önska mig lycka till.


Kommentarer
ifrank

vi hade en mycket mysig dag :D

2009-09-21 @ 12:09:15
URL: http://ifranks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0