Mm, tidsfördriv.

Jag orkar inte plugga mer så därför gör jag denna jätteroliga listan haha.. Ja har man tråkigt så har man.

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävla skit.
Äger du en iPod? Ja.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Idag var den inställd på 9.
Hur många resväskor äger du? Ingen alls.
Använder du flip-flops? Nej.
Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast Maxi.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det beror på, men oftast vara med på bilden.
Vilken var den senaste filmen du såg? Någon på tv igår, minns inte vad den heter.
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror på om jag känner barnfamiljen? Isåfall spelar det inte någon roll.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet antar jag.
Har någon någonsin kallat dig lat? JA, förr var jag nog världens lataste människa.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, aldrig.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare här.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Uh, det vet jag inte men det finns många. Pussycat dolls är en av favoriterna.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej inte vad jag kommer ihåg, tur det för annars kanske jag hade skrivit ut det här haha.
Vad åt du till middag senast? Käkade Max igår.
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? Ja, men bara "innåt".
Vem var den senaste som ringde dig? Mitt hjärta.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Finns säkert någon som gör det.
Vilket riktnummer befinner du dig i? 042 tror jag, eller ?
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Väla, ganska stort.
Hur många syskon har du? En hel, och fyra halvor haha, så fem.
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, tror jag inte.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen..
Äger du några band t-shirts? Haha, nej.
När flög du senast? Till Magaluf sommaren 08.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? Läser kursböckerna för att jag är tvungen :(
Pratar du några andra språk? Pratar inga andra språk men kan väl engelska, förstår danska och kan kanske prata om jag verkligen blev tvingad till det, lite tyska också.
Diskar du din egen disk? Ja, för det mesta.
Har du gråtit offentligt? Det har jag säkert.
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja inom skolan ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar ingen roll.
Kan du kasta macka? Ye, ibland.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Godis, läsk och trevligt sällskap.
Vem var din favoritlärare och varför? Jag vet inte, cecilia för hon var så galen haha.
Vad har du för väder? Regn.
Har du en blogg? Mm.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Religion tror jag.
Gillar du att flyga? Ja.
När sov du senast på golvet? När jag var i spanien 08.
Vilken är din favoritdrink? Mojito :D
Gillar du din boende-situation? Ja, men det är en aning trångt, men det funkar.
Vilken är din mammas hemstad? Trelleborg
Din pappas hemstad? Køge tror jag.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Vet inte faktiskt.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, helt okej. En aning mycket i skolan just nu men det går.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland.
Vilken är din favoritfrukt? Ananas och mango.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, verkligen.
Tror du på liv på andra planeter? Ja, det tror jag nog.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Det var nog någon cplärare från skolan.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Inget för den finns inte.
Vad var det senaste du åt? Mackor med ost och skinka.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Ingen skillnad.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning.
Gillar du senap? Ja.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAA! Men jag får inte :(
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
Tycker du om att krama folk? Bara mitt hjärta och vänner, familj också såklart.
Skulle du säga att du är trendig? Nej det tycker jag inte, jag klär mig bekvämt bara.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Alltid Lindsay Lohan, men är inte lik henne mer :)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Mm, beror på vad det gäller.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen.
Tycker du att du är attraktiv? Nje..
Vad är du allergisk mot? Inget.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Det vet jag inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0