Fnäääski

Sitter och pluggar lite, eftersom vi hade lite problem i min grupp så ska jag göra arbetet själv, eller ja göra om det, från början. Känns bättre så, men nu är det lite bråttom, ska göra så mycket som möjligt på en gång.. Jag har kommit en bir på vägen och det känns bra.
Min lärare var sjukt snäll och förstod att jag ville göra det själv, han sa även att det fanns en annan tjej som skulle göra det så då kan vi redovisa för varandra sen..

Älskling kom precis hem så snart ska vi sticka till träningen, skööönt :) Vi hörs sen era små fnask!



Kommentarer
emma

äsch man får ju inte klaga egentligen men jag gör det endå(A) .. är inne i en sjuhelvetes jobbig fas just nu, mest motgångar :/

2009-09-28 @ 16:04:46
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Anonym

o vad jag längtar tills imorgon, kika in o kolla i bloggen. lägger upp dom nya avsnitten på bloggen så fort dom kommer ut, kul och diskutera avsnitten med varandra.



fråga en fråga i frågestunden om The hills & The city om det är något du undrar.



http://hillsandcity.blogg.se

2009-09-28 @ 19:03:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0