Föna håret och käka en macka!

Hej era nyfikna små möss.
Jag har precis duschat och ska snart föna håret men först tänkte jag säga att jag är hungrig. Ja precis, jag är skit hungrig men orkar inte gå och göra en macka.. vad jobbigt saker är ibland haha.

Äh, men idag ska jag iaf till skolan (precis som vanligt tänkte jag precis säga men jag är typ aldrig där, eller ?), och idag har jag "föreläsning" från tio till tolv, vi får väl se hur mycket av de 90 minuterna vi har som går till själva föreläsningen, en hel del brukar gå åt till hans skitsnack.. ganska tråkigt och onödigt att lyssna på.

Efter skolan sticker ja hem och pluggar lite och när klockan slår fyra drar jag mig mot gymmet, fan vad skönt det ska bli. Och på kvällen blir det kanske idol, är det idol idag föresten?
Nu måste jag göra en macka innan grannarna börjar tro att det åskar ute (ja, magen kurrar för er som inte förstod mitt roliga skämt).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0