Godmorgon

inte ofta jag går upp såhär tidigt men idag är det skola så då får man väl vakna i tid. Jag har precis kommit ut ur duschen och snart är det dags för frukost men först ska jag skriva lite onödiga saker här.
Jag har iaf skola mellan 10.15 och 12, så det är ganska chill. Ska lämna in och presentera en studieuppgift, känns väl sådär.. Efter skolan ska jag hem och vänta på att chrille kommer hem för att då drar vi till gymmet, idag ska vi träna ben så jag längtar!

Föresten, är det bara min blogg.se som är lite cp? Jag ser inga inlägg eller kommentarer där på "framsidan", har dom ändrat det eller är det är något som är fel? Kanske inte så viktigt men jag stör mig på det en aning..
Aja nu ska jag äta lite frukost sen får jag väl klä på mig, ha en trevlig dag.

Jag och hjärtat :)



Kommentarer
Nettan

men fishy fy fan vad tidigt att va uppe =(

2009-09-08 @ 11:32:07
URL: http://nettana.blogg.se/
Sara Lindberg

är du fortfarande i hbg?:) PUSS

2009-09-08 @ 11:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0