Hemma från skolan & snart iväg till gymmet

Äntligen är jag hemma från skolan, dagen gick ganska snabbt men jag fattar mig inte på vår föreläsare. En "normal" föreläsare hade gått in och börjat prick kvart över med att föreläsa, alltså redan varit klar då klockan är kvart över. Denna mannen vi har nu börjar starta upp datorn lite sakta, lägga upp alla papper, och prata i minst en halvtimme om kurslitteratur, studieuppgifter, registrering och its learning! Allt detta som vi redan vet eller så har han redan berättat det typ 15 gånger, kan väl kännas lite skönt ibland om läraren kommer in och tar det lite lugnt istället för att börja undervisa då han precis öppnat dörren men denna mannen är fan ta mig seg, han pratar om saker som är onödiga. Han babblar alltid på om att "detta lärde ni er i förra kursen, alla har läst marknadsföring innan va?" Denna frågar har han ställt nu varje gång vi haft föreläsning och efter varje gång han upprepar något så säger han alltid "Nej, jag är inte senil jag vill bara veta så att alla är med på allt" haha, denna gubben alltså.
Aja, han är snäll och så iaf, så det är ju en positiv sak.

Hade tänkt börja med min studieuppgift 2 som ska lämnas in på fredag men det är väl bra att börja i tid antar jag. Ska hålla på med det till Chrille kommer hem för då drar vi till gymmet och när vi kommer hem så blir det tacos till middag och både idol & wipeout på tv:n, frågan är bara vilken man ska kolla på? Vilka små problem jag har.

& ja Sara, jag är i Helsingborg :)


Kommentarer
Nettan

du står som anonym nær du kommenerar hos mig fishy =P

Ja gud.. idol eller wipeout =) dagen i-lands problem.. blir idol før min del, tycker att det verkar b med feta amerikanare i wipeout =D

2009-09-08 @ 14:45:36
URL: http://nettana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0