Ich bin uttråkad

Sitter och tittar på extreme home makeover, tycker det är jääävligt tråkigt men det finns inget annat roligt.
Tänkte att jag skulle titta på VMA men jag hinner ändå inte se hela, måste ju göra klart studieuppgiften jag har till imorgon också. ÅH, orkar inte! Känns onödigt att behöva gör en uppgift där man ska skriva vilka källor man använt och hur man hittat dom, jag har ju redan med källorna i uppgiften jag gjorde förra gången.. men min lärare gillar att vara onödig har jag märkt.

Tvättat klart har jag också, iofs för flera timmar sedan men ändå. När chrille kommer hem sticker vi nog till gymmet, frågan är bara hur mycket jag orkar, känner mig halvförkyld nu också men vi får hoppas det försvinner igen.
Efter gymmet ska vi hem och duscha sen klockan sju ska jag vara nere i Ramlösa någonstans för att träffa familjen som behövde lite hjälp, hoppas dom gillar mig :)
Aja, nu blev detta ett totalt onödigt inlägg men allt för att slippa plugga.. hejhå.


Kommentarer
SANNASANNASANNASANNASANNASANNASANNASANNASANNANNASANNASANNA

Hej! :) allt bra? KRAM :)

2009-09-21 @ 17:56:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0