Jag fick jobbet :D

Hellu, sitter och pluggar som en dåååre! Slutade skolan klockan tolv och hann precis med tåget som gick åtta över så jag var hemma i god tid, skönt eftersom jag ska göra klart ett arbete till fredag, eller det är iaf mitt mål att blir klar tills dess så jag inte ligger allt för långt bak. Su nu har jag suttit här sen klockan ett och skrivit som en galning, men långt har jag inte kommit för det, men en bit på vägen iaf.
Gissa vad, JAG HAR FÅTT JOBB :D :) fatta hur skönt det var när Jan (styvpappa) ringde och sa att jag fick lov att jobba hos dom, ca två gånger i veckan tror jag det blir, wiiiie! Nu jävlar händer det saker :)
Jag är glad så idag ska jag fira det med min älskade och vi ska käka pizza eller något gott! Nu ska jag fortsätta skriva lite såå, see ya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0