Jag gillar inte det här med rubriker...

Hejsvej.
Nuduschad och ska snart föna håret, hoppas på att mamma kommer hem snart. Hon skulle ut med hunden och köpa med sig bullar hem, ååh så gott.
Idag åker jag och chrille tillbaka till Helsingborg vid ett tiden sen sticker vi nog hem till hans föräldrar ett tag.
Ikväll händer det nog inte så mycket, kanske film.. jag vill if ut och jogga en runda så chrille får hänga med, fast med sin cykel :) men det går lika bra.
Nu ska jag föna håret och packa ner allt vi ska ha med oss sen. Puss.


Kommentarer
SANNASANNASANNASANNASANNASANASANNA

SV: Okej! :) jag slänger in lite bilder i datorn :)

Allt bra med dej idag? :) KRAM

2009-09-20 @ 10:39:00
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0