Moorning fishes

Jag har nyss vaknat och jag säger bara en sak, SKÖNT att få sova ut. Ska alldeles strax hämta lite frukost. Och efter det får jag bärja på min studieuppgift som ska lämnas in och presenteras imorgon, här är det snabba ryck. Hoppas även att boken jag beställde kommer snart så jag kan börja läsa, vi ska redan ha läst fyra kapitel. Det slutar nog med att jag får läsa hela boken på en gång eftersom dom som skickar ut böckerna är såå sega.
Sen blir det gymmet med chrille när han slutat jobba, som jag längtar! Nej nu ska jag hämta lite mat :)


Kommentarer
nettan

längtar du efter gymmet??!! Du e galen kvinna =D

2009-09-07 @ 11:21:43
URL: http://nettana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0