Moorning

Igår blev det ingen riktigt utgång utan vi gick bara hem till jens och satt där ett tag, till tio tror jag. Sen bestämde vi oss för att gå hem. Vi gick inom statoil och köpte lite nötter och cola sen gick vi hem.
Väl hemma tittade vi lite tv men jag var supertrött, som vanligt, så vi gick in och la oss i sängen och tittade vidare, men jag somnade snabbt tror jag :) haha..

Chrille är inne i duschen så jag passar på att sitta här och skriva lite snabbt, ska nog snart sticka hem till hans föräldrar. Vi struntar i träningen idag också, så får jag jogga ikväll eller imorgon kväll..
Ikväll borde vi kanske storhandla också, för höra med netski och kallski sen om dom har tid och lust.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0