Oslo

Lördag natt 04.00 ringde min klocka och det var dags att gå upp. En timme senare kom Chrilles föräldrar och hämtade upp oss och vi började köra mot Oslo. Fem timmar senare var vi framme och skulle hitta till hotellet vilket inte var det lättaste, men tillslut hittade vi sen gick vi mot Sören och Anna som inte visste att vi var med.
När vi knackade på dörren säger Sören "WHAT THE FUCK" haha, lite sött men dom blev överaskade precis som vi ville att dom skulle bli.
Vi satt hemma hos dom och käkade lite furkost, sen gick vi ner mot stan. Vi satte oss på en restaurang /bar och drack lite sen gick vi vidare mot en restaurang som var skit cool. Vi fick vår mat och när vi skulle gå så släcktes ljuset och det började blinka samtidigt som det kom åskande ljud, lite roligt faktiskt.
Efter det gick vi en runda till i stan sen hemåt. Jag och Chrille var så trötta att vi somnade redan halv tio och sov till dagen efter halv tio typ, lagom mycket sömn.
Idag vid tolv åkte vi hemåt igen, och nu är vi hemma igen och har precis ätit, det blev pizza idag. Jag saknar redan dom små sakerna där uppe i Oslo..


Kommentarer
Em

Missa inte dagens blogg! Vill du också få fler läsare? Släng in en kommentar om att du vill bli dagens blogg, väljer en blogg varje dag som jag skriver ett inlägg om!

2009-09-13 @ 18:35:48
URL: http://emelojs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0