Snart gymmet

Har precis kommit hem från skolan och jag är supertrött, men snart väntar gymmet, får hoppas jag blir lite piggare där. Och att de onda i magen försvinner :( Jag har verkligen kramper, så ont gör det.. undra vad det är?
Jag tror alltid att det är blindtarmen så fort jag har ont i magen men man vet ju aldrig..
Aja, nu tänkte jag äta upp mina små pankakor och titta på tv tills mitt hjärta kommer hem.

Och ikväll är det idol, blev så besviken igår när det inte var idol, men iofs så kollade vi på Svenska Hollywood fruar vilket också var ganska bra, eller iaf roligt :) Och åt massa glassar, haha nej nu ska jag sluta skriva massa onödigt kiss haha, hejhej.

En bild på brödrarna busk sen vi var i Oslo, Sören och Christian.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0