Tja bloggen

Idag har det varit en underbar och mysig dag hemma hos chrilles föräldrar :) Hans pappa kom och hämtade oss vid sextiden och när vi kom fram gick vi och beställde mat direkt, hjärtat mitt var såå hungrig efter en mega lång dag på jobbet.
Vi åt pizza och kebabtallrik, gott. Efter det satt vi och tittade på tv, såg bland annat talang.. Det fanns en del talanger men vissa var kassa, haha.. Nu är vi hemma igen, eller rättare sagt vi kom hem vid nio tiden.. Nu ska i snart iväg och hämta nettan och sen ska vi köra inom macken och handla något, det är ju fredag idag..
Nej nu ska vi nog köra, och sen ska jag mysa med hjärtat mitt <3 Godnatt.


Kommentarer
emma

yes, fotboll är mitt liv egentligen ! :-(

men nu får knäna bestämma ist..blä.

2009-09-26 @ 00:15:11
URL: http://kungligtbra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0